Efektywne wdrożenia -
zrobimy to, co trzeba
- i nic więcej.

 

enova365 Handel to kompletne i nowoczesne narzędzie do obsługi procesów biznesowych w firmach o różnych profilach. Program obsługuje dziedziny sprzedaży, zakupu, obrotu magazynowego, zamówień, rozrachunków. Pozwala pracować zarówno w prostych trybach obiegu dokumentów, jak również stosować zaawansowane wsparcie operacji poprzez zastosowanie m. in. następujących rozwiązań:

  • Wymiana dokumentów w postaci elektronicznej (EDI, PDF, XML)
  • Stosowanie kodów paskowych na wydrukach
  • Pulpit kontrahenta - udostępnienie klientom platformy B2B przez przeglądarkę www umożliwiającą im na składanie zamówień i inne operacje bez udziału naszych pracowników
  • Dostęp do aplikacji z urządzeń mobilnych (enova365 multi)
  • Kompletacja / dekompletacja
  • Powiązanie z dodatkowymi modułami: Produkcja, Serwis, Workflow, Wypożyczalnia itp.
  • Automatyczne generowanie zamówień
  • Stosowanie niestandardowych łańcuchów dokumentów powiązanych - m.in. FVS + PZ, FVS + RW
  • Dokumenty Pro Forma, walutowe, zaliczkowe
  • Możliwość wystawiania dokumentów i pełnego dostępu do funkcji programu przez interfejs programistyczny (API na platformie .NET)
  • Eksport danych do systemu księgowego w formacie XML, akceptowanym również przez Symfonię FK (w przypadku zakupu u nas)

System działa w oparciu o nowoczesną i wydajną bazę danych Microsoft SQL Server, która dla standardowych zastosowań jest bezpłatna. Możliwość oparcia systemu na bazie danych MySQL.

Spośród wielu przydatnych funkcjonalności wymieńmy następujące (większość dotyczy wersji "złotej"):

  • szybkie wyszukiwanie kontrahentów po dowolnych polach (również np. po ulicy), wybranych w trakcie konfiguracji
  • podział towarów wg asortymentów, producentów lub dowolnych innych kryteriów i oznaczeń
  • ostrzeganie (lub blokada) przy sprzedaży powyżej limitu kredytowego
  • ostrzeganie (lub blokada) przy sprzedaży dla kontrahenta z przeterminowanymi należnościami
  • stany minimalne i automatyczne generowanie zamówień
  • zamienniki
  • obsługa opakowań zwrotnych (w tym automatyczny dobór opakowań, fakturowanie nierozliczonych w terminie)

Zachęcamy do zapoznania się z dodatkowymi materiałami:

 

 

Symfonia

© Bonsoft Jarosław Czekalski